niedziela, 14 kwietnia 2013

Placuszki z cukinią


I znów cukinia w roli głównej!
Historia pozyskania przepisu na te placuszki była dość dziwna. Pewnego dnia mój chłopak jechał autobusem i zwrócił uwagę na przepis wyświetlany na monitorze ... hmmm może był tak głodny? Tego nie wiem. Filmik z przepisem tak go zainteresował, że zapisał go sobie i dał do zrobienia ....komu? ...mnie! ;-) 
Miał "nosa" bo placuszki z cukinią wychodzą naprawdę smakowite, mają niepowtarzalny smak połączenia kabaczka z fetą a poza tym są szybkie do wykonania a to najbardziej cenie w kuchni.


Składniki: 
2-3 cukinie
400g sera feta
2 jaja
1 łyżka oleju z oliwek
1 szkl. mąki
  •  Cukinie umytą i ztartą na dużych oczkach, umieść w misce;
  •  Dodaj resztę składników jaja, mąkę,oliwę z oliwek oraz startą lub połamaną fetę, następnie dokładnie wymieszaj;


  •  Rozgrzej patelnie z oliwą z oliwek i smaż małe placuszki.

Nie dodawaj soli, feta sama w sobie jest wystarczająco słona!!!

Smacznego i mam nadzieje, że ten przepis zagości u Was tak samo często jak u mnie w domu ;-)



3 komentarze:

  1. Placki wyglądają bosko! <3 i na dodatek tak prosty przepis! Mi się czasami nie chce zbyt wymyślnych dań robić więc z tego na bank skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda przepis bardzo prosty i naprawdę przepyszne placuszki wychodzą!!

      Usuń
  2. piękne, ja robię takie http://dosismakolyki.blogspot.com/2012/10/placuszki-z-cukini-ze-skwareczkami.html , ale muszę spróbować Twoich z serem feta ;)

    OdpowiedzUsuń